tirsdag 9. september 2008

Åpeningensdagen for konferansen IBBY i KBH 2008

Som Heidi og jeg hadde lest informel at all time møtte jeg på i Tivoli. Men der ble jeg slemt klogere. De fleste damer var de nydeligste ut fits. Og jeg faldt litt igjennom. Men som de fleste som kjenner meg vet at det går fint. Det var nydeligt show som vise H.C. Andersen verker frem. Og underveis ble H.C. Andersen Awards utdelt til Jürg Schubiger som forfatter og til Roberto Immocenti som ill. Ill. har vi bøker av på biblioteket.
Etter show var det resepsjon i Påfuglen som er en kendt og dyr restrurant i Tivoli. Det var flott mat men alt for lille bord til nesten 500 mennesker. Men de små lekkreste munnfulle.

I alt en flott og morsomt aften.

1 kommentar:

Heidi sa...

Gøy å lese innleggene dine Johanne. Sitter her med Pinocchio og Nøtteknekkeren, lekkert illustrert av Roberto Innocenti. Verdig prisvinner.
Heidi