onsdag 16. april 2008

Oppg. 23

Jeg tok kopi av spørsmålene. Jeg er litt glemsk.

* Hva ble din favoritt 23 ting?
Det må være flickr. Det er det som jeg kommer til å bruke mest tror jeg.
* Har dette programmet hatt noen innvirkning på deg og dine læringsmål. Har du fått lyst til å lære mer?
Ja det har jeg. Det har været fint å være flere fra samme arbeidsplass. Og især å ha Heidi på pulten ved siden av. Når jeg ser på mine læringsmål ønsket jeg å sette av tid til det og det fikk jeg til. Det er jeg tilfreds med. Om programmet hadde noen innvirkning så tja det er vanskelig å svare på.
* Er det noe som har overrasket deg i løpet av kurset, noe du synes var spesielt nyttig å lære?
Om de fri skriveprogrammet og origo har været en fin oppdagelse. For mitt bibliotekar liv har især library things og flickr vært fine.
* Forslag til forbedringer av kursopplegget?
At det ikke er så langt mellom samlingene.
* Andre tjenester du hadde ønsket å ha med i opplegget?
Nei det vet jeg ikke.

Og sist, men ikke minst…

* Dersom et nytt kurs ble tilbudt, ville du da ha ønsket å delta?
Det må jobben bestemme men jeg siger gjerne ja takk andre ting på nett.

Ingen kommentarer: